• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
یکشنبه 14 مهر 1398
کد مطلب : 83160
+
-

پرونده مسمومیت دانش‌آموزان شیرازی روی میز دادسرا

در پی مسمومیت تعدادی از دانش‌آموزان در یکی از استخرهای شیراز با اخذ شکایت شکات، پرونده قضایی تشکیل شد و مسئولان استخر به دادسرا فراخوانده شدند.

به گزارش ایرنا، معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس اعلام کرد: پس از وصول خبر مسمومیت ۱۵ دختربچه ۶‌تا ۱۰ساله در حال آموزش شنا در یکی از استخرهای شیراز، با انتقال مصدومان به بیمارستان دستور تعطیلی استخر صادر شد.

«جمشید فرهادی» بیان کرد: بررسی اولیه حاکی از نقص در قسمت تأسیسات استخر است و ظاهرا کلر تزریق‌شده در آب استخر بیش از حد استاندارد بوده.

وی از پیگیری ادامه تحقیقات تا روشن شدن ابعاد حادثه خبر داد و بیان کرد: با اقدام اولیه مربیان و حضور به‌موقع نیروهای اورژانس خطر رفع شد و تعدادی از مصدومان در همان محل به صورت سرپایی درمان و ۱۰نفر از دیگر از مصدومان به بیمارستان‌های شهید دستغیب و نمازی منتقل شدند که طبق آخرین خبر، ۹ نفر دیگر از مصدومان از بیمارستان ترخیص شدند و فقط یک نفر در بیمارستان تحت درمان است.

معاون دادستان عمومی و انقلاب شیراز همچنین از صدور دستور تعطیلی استخر و اخذ شکایت اولیای دانش‌آموزان خبر‌داد و افزود: مسئولان استخر برای ارائه توضیحات و روشن شدن ابعاد حادثه به دادسرا فراخوانده شده‌اند.

نیمروز پنج‌شنبه گذشته ۱۱ تن در استخری در شیراز به دلیل نامعلومی دچار مسمومیت شدند. این افراد توسط نیروهای امدادی اورژانس به بیمارستان منتقل شدند. این حادثه در ساعت ۱۳:۱۰ به مرکز پیام اورژانس شیراز اعلام شد و 3 تیم امدادی اورژانس و اتوبوس آمبولانس به محل اعزام شد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید